Sessies/Masterclasses

Bart Brüggenwirth
MASTERCLASS 1
13:30 - 14:30

Van vinken naar vonken

Maatschappelijke uitdagingen als klimaatverandering, mensenrechten of dierenwelzijn raken de business voor elk bedrijf. In de nieuwe economie is de maatschappelijke impact van je bedrijf of product een business growth driver. Dat gaat verder dan het afvinken van criteria voor duurzaamheid of mvo. Het gaat over het creëren van waarde door je maatschappelijke betekenis, over de purpose van je bedrijf. Dat is een wezenlijke bouwsteen voor een sterker, eigentijds merk en krachtige strategie: om te vonken.

  • Waarde creëren door mensen, merken en maatschappij verbinden
  • De maatschappelijke betekenis als nieuw perspectief voor je bedrijf
  • Inspiratie, succesfactoren en tips om te vonken
Bart Brüggenwirth

Bart Brüggenwirth

Bart Brüggenwirth is een marketeer met een missie. Hij helpt bedrijven waarde te creëren door duurzaamheid en mvo te integreren in beleid, positionering, innovatie en communicatie. Richtte daarvoor in 2003 b-open op, is bestuurslid van NIMA WereldMarketeers en auteur van ‘Sterke merken, betere wereld’ (top 3 PIM Marketing Literatuurprijs 2017)

MASTERCLASS 2
13:30 - 14:30

Waarde van ISO voor Kwaliteitsmanagement

Bernadette van Pampus

Bernadette van Pampus werkt als zelfstandig adviseur op het gebied van kwaliteits- en procesmanagement en begeleidt strategie- en beleidsvormingsprocessen.

Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.